Agencija za odnose sa javnošću

Ostvarujemo vaše ciljeve

agencija za odnose sa javnošću
i-mejl
telefon


Agencija za odnose sa javnošću

- Ostvarujemo vaše ciljeve -


Odnosi sa javnošću - vođeni kvalitetno i kreativno - mogu vam pomoći da ostvarite svoje ciljeve i predstavite ih široj društvenoj zajednici, medijima i donosiocima odluka na način koji će pomoći vašem uspehu.

agencija za odnose sa javnošću

Pomažemo vam da kvalitetno artikulišete i predstavite vaše proizvode, usluge i aktivnosti. Odnosi sa javnošću koji daju rezultate! Pomažemo vam da ostvarite vaše ciljeve! Kontaktirajte nas na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251.

Pravimo priču vašeg uspeha

Vaše ciljeve predstavljamo odgovarajućoj publici na način koji je prijemčiv, atraktivan i kreativan. Biramo medije, kreiramo i dizajniramo poruke i priče, uspostavljamo i održavamo kontakte, usmeravamo interesovanje potrošača i publike prema vama i onome što radite i nudite.

Poslednjih godina mogli smo videti značajan prelazak sa tradicionalnog marketinga na integrisani marketinški pristup. Кao važan aspekt integrisane marketinške komunikacije, odnosi sa javnošću ili nadaleko poznati PR omogućavaju preduzećima da efikasno i na autentičan način pojačaju svoju reklamnu poruku. PR je moćan „alat“ za upravljanje kompanijama da bi postigle svoje poslovne ciljeve. Međutim, odnosi sa javnošću i publicitet se često nedovoljno koriste i zanemaruju jer kompanije nisu sigurne šta je PR i kako im on može pomoći.

Preduzeća svakodnevno mogu čuti mnogo o odnosima s javnošću, jer se ovaj pojam često veže za marketing i oglašavanje. Iako većina zna da su odnosi sa javnošću veoma važni po firmu, mnogi ne mogu razumeti koristi, koje im ova oblast može pružiti. Osnovna definicija onoga što PR kompanije rade za organizacije i brendove jeste pomaganje u izgradnji i oblikovanju imidža. Takođe bitna suština odnosa s javnošću jeste dopiranje do velike publike bez visokih troškova tradicionalnog oglašavanja i marketinga.

PR profesionalci koriste prave marketinške strategije, bilo putem članaka u časopisima ili povezivanjem brenda sa drugim medijima, kako bi mogli da pronesu glas o određenoj kompaniji. Izgradnja vaše kompanije i dosezanje medija mogu biti krajnji način da razvijete svoj brend i steknete nove mogućnosti. Svako će vam reći da ulaganje u angažovanje agencije za odnose sa javnošću može vam omogućiti da dostignete nove visine kao brend i postignete marketing bez tradicionalnih strategija. Stoga, želimo da u nastavku podelimo sa vama prednosti odnosa s javnošću i zašto PR treba da vam bude važan.

1. Povećava se kredibilitet brenda

Zahvaljujući PR-u, javnosti se pruža sadržaj koji je autentičniji i informativniji, što pomaže kompaniji da poveća svoj kredibilitet. Pozicioniranje vašeg brenda kao glavnog lidera na tržištu, odličan je način da pokažete svojoj ciljnoj publici da znate o čemu govorite i da im stoga možete ponuditi najbolje proizvode ili usluge.

Odnosi s javnošću vam to omogućavaju objavljivanjem tekstova u časopisima i povezivanjem sa važnim društvenim medijima. Ove taktike će pokazati da je vaš brend stručnjak u svojoj oblasti, što će uticati na njegov autoritet. Izgradnja kredibilnog i pouzdanog brenda može oduzeti mnogo rada i vremena, međutim, kroz odnose sa javnošću, kompanija se može pretvoriti iz nepoznatog u lidera u industriji.

2. Fokusiranje na ciljno tržište

Rad sa ljudima iz Odnosa sa javnošću može vam olakšati kreiranje kampanje. Naime, ako vašu ciljnu publiku čine tinejdžeri, vaš PR tim će osmisliti strategiju koristeći različite časopise i druge medije, koje koriste adolescenti. Bilo da se radi o video marketinškoj strategiji ili marketinškoj kampanji na društvenim medijima, vaš PR tim vas može povezati sa pravim ljudima, što će vam pomoći da razvijate svoju kompaniju.

Agencija za odnose sa javnošću (PR agencija) omogućava vam mnogo lakši pristup privlačenju i zadržavanju ciljnog tržišta. Dobro napisan članak o vašoj ponudi proizvoda ili usluga u određenom časopisu može biti znatno atraktivniji i uticajniji od oglasa u tom istom časopisu. Takođe, koristeći više izvora medija, agencija za odnose sa javnošću (PR agencija) može efikasno preneti javnosti ključne poruke određene kompanije i tako joj pomoći da se približi ostvarenju svojih ciljeva.

3. Pruža se vrednost ciljnoj publici

PR može dodati vrednost vašoj ponudi proizvoda, što će učiniti da se razlikujete među konkurentima i staviti vas na čelo industrije u okviru koje poslujete. Odnosi s javnošću vam omogućavaju da izgradite organsku publiku koja je iskreno zainteresovana za vrednost koju možete da im pružite. Odgovaranje na pitanja, davanje saveta i njihovo obrazovanje o temama u vašoj industriji učiniće da vas klijent gleda, ne samo kao dobavljača proizvoda ili usluga, već i kao pouzdanog brenda kome može verovati.

Кada publika dopre do vaše kompanije s ciljem pronalaska nečega što želi, poput saveta ili informacija, a vaš brend to pruža, veća je verovatnoća da će se u budućnosti oni vratiti na vaš sajt. Takođe, agencija za odnose sa javnošću (PR agencija) može povećati vidljivosti vaših proizvoda i usluga, izgraditi autoritet vašeg brenda i jake odnose, kao i pomoći u vašem prodajnom procesu. Sve u svemu, PR je scenario u kome svi dobijaju.

4. Izgradnja imidža brenda

Ljudi često pretpostavljaju da je PR samo promocija artikla ili posebne ponude. Ovo je zabluda jer PR vodi celokupno vaše poslovanje ka rastu i većem uspehu. Кada se uradi kako treba, PR može stvoriti pozitivniji imidž brenda u umu vaših potrošača, što je dobar način za bolji angažman vaše kompanije. Odličan imidž brenda je poslovna investicija koja se ne može kupiti, a on može samo dodatno pružiti vrednost vašem brendu.

Preduzeća, poznate ličnosti, brendovi i bilo koja organizacija radiće sa firmom za odnose sa javnošću ne samo da bi promovisali nešto, već i jednostavno izgradili bolji imidž. Agencija za odnose sa javnošću (PR agencija) može rasvetliti sve negativno o vašem brendu i pomoći vam da postignete pozitivan imidž, kako na internetu, tako i van njega, što može dugoročno koristiti vašoj kompaniji. U suprotnom, loša reputacija bi samo štetila vašem potencijalnom rastu u budućnosti.

5. Pomaganje SEO-u da napreduje

Svaki sajt, koji želi da bude visoko pozicioniran, treba da bude SEO optimizovan. Danas je SEO veoma važan u celom svetu, a dobar PR može vam pomoći da svoj sajt visoko rangirate. Naime, Odnosi sa javnošću mogu povećati vidljivost vašeg sajta, tako što će ga prikazivati na drugim popularnim sajtovima. Ovaj postupak može dodatno ojačati vaš SEO i pomoći vam da se rangirate na prvoj strani rezultata pretraživanja. Kada je vaša veb stranica visoko pozicionirana na Guglu, to znači da će i njegova vidljivost biti veća, odnosno, veliki broj ljudi će moći da vidi PR poruke vašeg brenda.

6. Povoljna opcija za sva preduzeća

Ulaganje u tradicionalni marketing je izuzetno skupo. Iako postoji veliki izbor opcija za oglašavanje, među njima je i dalje veliki broj onih koje nisu povoljne. Agenti za odnose s javnošću mogu vam pomoći u organskom oglašavanju vašeg preduzeća, a da pritom ne rade tradicionalne strategije. Oni mogu formirati kampanje i programe koji će pomoći vašoj kompaniji da napreduje. Kada radite sa stručnjakom za odnose sa javnošću, vi štedite novac jer više nema potrebe da ulažete u svoj stari marketing koji možda neće uspeti.

Iako će troškovi PR -a zavisiti od vrste usluga koje su kompaniji potrebne, one obično imaju nižu cenu od tradicionalnih metoda marketinga i oglašavanja. Oglašavanje je poznato kao „plaćeni mediji“, dok su odnosi s javnošću poznati kao „zarađeni mediji“. Umesto kupovine prostora u publikaciji, komercijalnog vremena na televiziji ili reklamnog prostora na sajtu, članak PR profesionalca, koji govori o vašem brendu i kompaniji, biće objavljen u uredničkom odeljku. Ovaj publicitet dolazi bez ikakvih troškova i pruža značajnu podršku imidžu kompanije. Taktika stručnih timova iz odnosa s javnošću takođe uključuje saopštenja za javnost, održavanje govora i događaja u zajednici. Ove PR akcije se obično preduzimaju uz male ili nikakve troškove za kompaniju, a koje mogu imati velike koristi po istu.

7. Povezivanje sa medijima

Želite da budete predstavljeni na TV-u, u časopisu ili nekom drugom mediju? Najbolji način za efikasan rast je poznavanje određenih ljudi. Oni u PR -u imaju veze sa vrhunskim medijima koji vam mogu omogućiti da efikasno razvijate svoj brend i dobijete marketing koji vam je potreban. PR profesionalci će uraditi sve one zadatke, koje je potrebno obaviti, da bi se vaše ime videlo u javnosti.

Odnosi s javnošću su efikasan način da svoje ime i proizvode ili usluge predstavite većem broju potencijalnih kupaca. Kada se PR uradi ispravno, vesti o vašoj kompaniji će preuzeti mnogi mediji, što će pomoći vašem brendu da postaje izloženiji široj publici.

8. Poboljšanje prisustva na internetu

U današnjem svetu svi su digitalno povezani, a PR profesionalci pomažu kompanijama da stvore snažno prisustvo na mreži, koje njihova ciljna publika može lako uočiti. S jedne strane, PR agencije pružaju preduzećima podršku i smernice koje im pomažu da se plasiraju na internetu, dok s druge stane, one su su spremne i da se umešaju u poslovanje kompanije u slučaju nastanka nekog problema ili nečega što preti da naruši imidž firme. Stručnjaci za odnose sa javnošću mogu identifikovati najbolje kanale za širenje poruke kompanije pravim ljudima.

Saopštenja za javnost, društveni mediji i određeni sajtovi za objavljivanje promotivnih sadržaja, samo su neki od alata koje PR kompanije koriste kako bi pomogle svojim klijentima da ojačaju imidž svog brenda i povećaju svoju profitabilnost. Osim toga, to su alati koji se takođe mogu koristiti za prevazilaženje izazova koji mogu ugroziti uspeh kompanije. Uz pomoć prave PR kompanije, današnji brendovi imaju mnogo veće šanse da efikasno dopru do prave publike.

Dopiranje do medija znači vođenje kompanije u pravom smeru. Ne radi se samo o promovisanju vašeg poslovanja, već i o stvaranju snažne svesti o brendu vaše kompanije što je efikasnije moguće. Agencija za odnose sa javnošću (PR agencija) može zadovoljiti potrebe gotovo svake organizacije ili brenda u industriji, jer im pomažu da dopru do većeg broja ljudi, a kada je kompanija izložena većoj vidljivosti, to znači da će steći i veći broj potencijalnih klijenata.

Кao što vidite, kada se odnosi sa javnošću vode na način na koji treba da se vode, oni mogu imati značajniji uticaj od tradicionalnih marketinških ili reklamnih sredstava. Takođe, oni su neophodni za izgradnju verodostojnog brenda kom potrošači mogu verovati. Ako PR nije deo vašeg marketinškog programa, možda je vreme da razmislite i angažujete PR stručnjake, kako biste dopunili vaš postojeći marketinški plan.

Verujemo da ste kroz ovaj članak uspeli da saznate šta preduzeća mogu dobiti angažovanjem PR agencije. Za više informacija o odnosima s javnošću, kontaktirajte nas na telefon: 062/234-251 ili na mejl: kontakt@spektrum.rs

kontakt informacije

Spektrum kooperativa je marketinška, programerska i SEO agencija koja unapređuje poslovanje svojih klijenata.
Fokusirani smo na ostvarivanje vidljivih rezultata i na konstantan napredak svojih klijenata.

www.spektrum.rs
kontakt@spektrum.rs
062234251
Viber/WhatsApp:+38162234251