Imejl marketing

Izrada newslettera / elektronskog biltena

imejl marketing
i-mejl
telefon

Imejl marketing - izrada newslettera


Imejl marketing je neizostavan deo strategije unapređenja i rasta vašeg poslovanja.

Prema eMarketaru, preko 80 odsto marketinških stručnjaka kaže da je imejl marketing jedan od najboljih alata za pridobijanje mušterija, klijenata i poslovnih partnera.

Imejl marketing je danas važniji nego ikada pre. Njegovim korišćenjem dobićete veću prodaju, veću stopu zadržavanja postojećih klijenata, i ukupni rast vašeg biznisa.

imejl marketing

Izrada Newslettera (Izrada elektronskog biltena)


Kontaktirajte Spektrum kooperativu na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251 kako bismo zajedno ustanovili kako možemo da pomognemo vašem poslovanju. Nudimo vam imejl marketing (izradu newslettera) zasnovan na uspešnoj marketinškoj strategiji i na razumevanju vaše ciljne publike. Kontaktirajte nas na telefon 062/234-251 ili na i-mejl kontakt@spektrum.rs.

Zašto je imejl marketing važan za vaš biznis


Velika je greška smatrati da su elektronski bilteni (e-newsletters) stvar prošlosti

S obzirom na popularnost društvenih medija, onlajn advertajzinga i digitalnog marketinga kao alata za unapređenje biznisa, ne čudi nastanak ovakve predrasude.

Uprkos širokom obimu drugih marketinških i reklamnih opcija koje su sada dostupne, uspešan imejl marketing je izvanredan način za stvaranje prihoda - i to jedan koji ne bi trebalo da propustite

Uprkos rastu društvenih mreža kao marketinškog alata, e-bilteni generišu veliki povraćaj investicije i jedan su od ključnih načina za generisanje prodaje.

Sudeći prema nekim marketinškim ekspertima u Hubspotu, imejl marketing ima povraćaj investicije od 36 dolara za svaki dolar uložen u njega; a istraživanje Statiste tvrdi da će broj imejl korisnika širom sveta do 2025. godine dostići 4.6 milijardi.

Ove brojke jasno pokazuju da svaka imejl adresa koju zadobijete ima monetarnu vrednost - i da je imejl još uvek veoma popularan komunikacioni kanal.

Ukratko, imejl i elektronski newsletter ostaju apsolutno esencijalni za uspešan razvoj biznisa.

Newsletteri su jedan od najpouzdanijih načina da pošaljete poruku vaše kompanije i imejl newsletteri nastavljaju da u digitalnom okruženju dobro vraćaju ono što je uloženo u njih.

U 2020. godini newsletteri još uvek imaju svoje mesto u poređenju sa promocijom preko platformi društvenih mreža.

Oslanjanje na imejl i stopu konverzije preko imejla je veoma snažno:

91 odsto potrošača proverava svoj imejl makar jednom dnevno na svom pametnom telefonu, što ga čini najkorišćenijom funkcijom na telefonu.

Imejl konverzije su tri puta veće nego stope konverzije društvenih mreža sa 17 odsto većom monetarnom vrednošću konverzije.

Postoji više razloga zašto imejl newsletteri doprinose marketinškoj kampanji na društvenim mrežama ili omogućavaju sopstvene jedinstvene atribute. Postoji takođe dokaz da je štampana verzija newslettera još uvek pouzdan način da se pošalje poruka na vašu imejl listu.

Već vas znaju


Zahvaljujući spam zakonima, članovi imejl lista su uglavnom već upoznati sa vašim poslovnim brendom. Oni bi mogli da budu vaše postojeće mušterije, ljudi koji su se prijavili da nauče više, ili oni koji su skinuli besplatan sadržaj koji ste omogućili onlajn.

Newsletter je vaša prilika da se angažujete sa njima na novom nivou.

Posedujete vašu ’sopstvenu’ publiku


Posedovanje publike na vašoj imejl listi vam omogućava da ciljate i kontrolišete marketinške poruke i iskustva a da ne budete podređeni algoritmima društvene mreže.

Razvoj kampanje na društvenim mrežama može da bude nezgodan, jer pratioci do kojih dođete nisu publika u vašem vlasništvu.

Platforme kao što su Fejsbuk i Instagram imaju direktni uticaj na to šta vaši pratioci vide tako što menjaju svoje algoritme, pa konzistentna poruka nije uvek moguća jer publika neće nužno videti sve što delite. Uz imejl newsletter vi ’posedujete’ svoju publiku, vi predstavljate poruku koju želite da bude viđena direktno vašem primaocu i zadržavate kontrolu nad procesom komunikacije.

Možete prikazati svoju ekspertizu i autentičnost


Glavna privlačnost kreiranja i distribucije newslettera može da bude viđena preko personalizovanja sadržaja na autentičan način. Sada, više nego ikada pre, potrošači traže autentične informacije. Autentičnost je vitalna za priču o brendu i za potrošačko iskustvo u celini. Fokusiranje na sadržaj koji poklanja vrednost vašoj publici pokazuje brižnost i pažljivost.

Pojedinac će se osećati kao da ste investirali u njega. Jedna anketa je otkrila da 86 odsto pojedinaca kaže da je autentičnost važna kada odlučujete koje brendove oni vole i podržavaju. Newsletteri pružaju širinu i detalje koji zaista objašnjavaju vaš kredibilitet i gradi vaše odnose. Ova vrsta otvorene i autentične komunikacije sa potrošačima je nešto o čemu društvene mreže mogu samo da sanjaju.

Povećajte saobraćaj na sajtu i prodaju


Imejl newsletteri su vredna komponenta bilo koje marketinške kampanje jer oni povećavaju prepoznatljivost brenda, posebno ako se šalju redovno. Imate priliku da ponudite proizvod ili uslugu i povežete ih sa čitaocem. Newsletter ima snažan poziv na akciju i uz specijalne promocije ili kupone pruža podsticaje da ubedi ljude jer je većina nas impulsivna do stepena da će zgrabiti priliku za koju mislimo da neće dugo trajati. Na ovaj način ostvarićete povećanje posećenosti sajta a samim tim i uspešnost prodaje.

Newsletteri s razlogom


Newsletteri su dobri za deljenje znanja i informacija koji promovišu vaš biznis u celini. Projektovanje biznis ličnosti i dokaza njegove validnosti za ciljno tržište može biti postignuto odlikama newslettera kao što su blog objave, studije slučaja, infografike, video snimci, itd.

Merite svoje rezultate


Imejl newsletteri mogu da mere rezultate, pružajući veliku priliku da vidite kolika je vaša efikasnost na tržištu. Podaci generisani - stopa dostave newslettera, stopa otvaranja i stopa kliktanja - će otkriti kako je vaša poruka primljena.

Metrika imejl kampanja se može razlikovati u zavisnosti od glavnog cilja vaše imejl kampanje. Uz analizu podataka i stopu otvaranja, razmotrite kontekst poruke i u skladu sa njim podesite vašu kampanju.

Šta je sa štampanim newsletterima?


Iako su štampani newsletteri izgubili popularnost usled pojave imejl newslettera, on i dalje ostaje efikasni marketinški alat. Prisetite se nekih prednosti štampe. Ne postoji opcija odjavljivanja ili spam filtera koji blokira potencijalne potrošače. Štampana stvar je opipljiva i upadljiva, u poređenju sa jednom linijom u prenatrpanom inboxu, i ovo može povećati njenu vrednost. Poverenje i drugi pozitivni efekti povezani sa fizičkim otvaranjem, čitanjem i čuvanjem štampanog newslettera ne može biti replicirano onlajn.

Newsletteri su substancijalni, dugotrajni doprinosi koji će biti konsultovani u budućnosti kao i u sadašnjosti. Prednosti imejl newslettera i njihove štampane verzije dostupne su većini biznisa. Kontaktirajte nas već danas da saznate više.

Svi poslovi imaju kontinuirani marketing za dobijanje novih mušterija kao i za zadržavanje veze sa bivšim i sadašnjim mušterijama. Za ovo je newsletter veoma koristan.

Korist imejl marketinga za poslovanje - Izrada newslettera za uspeh u poslovanju


Imejl newsletter (e-newsletter) je imejl koji sadrži korisne informacije, novosti, savete, linkove ka vašem sajtu ili internet prodavnici, i različite pozive na akciju. Jedan newsletter se šalje većem broju kontakta i on može biti personalizovan tako što bi sadržao oslovljavanje po imenu kontakta ili druge detalje kao što je čestitanje rođendana.Imejl newsletter (e-newsletter) je imejl koji sadrži korisne informacije, novosti, savete, linkove ka vašem sajtu ili internet prodavnici, i različite pozive na akciju. Jedan newsletter se šalje većem broju kontakta i on može biti personalizovan tako što bi sadržao oslovljavanje po imenu kontakta ili druge detalje kao što je čestitanje rođendana.

Neki newsletteri izgledaju kao obični imejlovi i koriste samo tekst a drugi su prelepo dizajnirani velikim dugmićima i zadivljujućim vizualima kako bi podstakli primaoca mejla da sledi dati link i kupi datu ponudu. Newsletteri mogu da budu poslati jednom mesečno sa osnovnim novostima ili čak nedeljno sa opštim temama.

Da biste dobili pretplatnike za vaš imejl newsletter, možete (i trebalo bi) da dodate dugme za prijavljivanje na newsletter na naslovnoj stranici vašeg sajta i na platformama vaše društvene mreže. Možete takođe pustiti reklame i oglasiti popuste kako biste motivisali ljude da se prijave na newsletter, ali najbolji način da dobijete više prijavljenih je da se postarate da je sadržaj koji delite velikog kvaliteta i koristan za prijemnika - NEMOJTE deliti nevažne vesti koje nikom neće biti korisne.

Kako sve kompanije, posebno mali biznisi, mogu da upotrebe newsletter da razviju svoj brend.

#1: Ostvarenje prodaje


Newsletteri su odlični za ohrabrivanje prodaje. Možete da napravite spisak proizvoda, posebne ponude i najave popusta, sezonske poklon ideje, proizvode količinski ograničene i lansiranja novih proizvoda, i poslati ih vašim pratiocima u nadi da će ih videti i biti motivisani da potroše novac na vaše proizvode i usluge.

#2: Informisanje potrošača


Ne radite tokom praznika? Otvarate novo prodajno mesto na drugoj adresi? Nudite besplatnu dostavu? Sprovodite neku promenu koja će uticati na kupce? Ako je odgovor da na bilo koje od ovih pitanja, onda bi trebalo da o tome obavestite vaše lojalne potrošače. Komunikacija je vitalna kada je u pitanju uspešno vođenje biznisa, posebno ako hoćete da preduhitrite nekog nezadovoljnog potrošača koji ne voli neočekivane promene.

#3: Skupljanje podataka


Da biste razvili svoj brend, biće potrebno da naučite što više možete o vašoj ciljnoj publici. Informacije kao što su godište, pol, lokacija, odlike proizvoda, omiljena boja, šta vole a šta ne vole, sve ovo vam može pomoći u marketinškim i prodajnim poduhvatima. Uz dovoljno podataka, možete podesiti digitalne reklame i specifična targetiranja ciljnih grupa, i na taj način izvući maksimum iz budžeta kojim raspolažete. Ili možete kreirati specijalne ponude ili lansiranja novih proizvoda za koje znate da će biti dobro prihvaćeni od vaših potrošača. Možete sakupiti podatke slanjem imejl newslettera koji sadrže linkove ka onlajn anketama.

#4: Očuvanje lojalnosti potrošača


Uvek je dobro ohrabriti ponovne kupovine istih kupaca. Posedovanje liste pretplatnika čini marketinške kampanje lakšima i ima najveću stopu povraćaja investicije u poređenju sa slanjem reklama širokoj publici. Kreirajte kampanju lojalnosti ili nagradni program za vaše pretplanike i poklon vaučere samo za pretplatnike na imejl newsletter. Brižljivo kreirana mejling lista može da bude poklon koji neprestano poklanja kada je u pitanju prodaja.

#5: Podsticanje komunikacije u kancelariji


Iako imejl newsletter nikada neće zameniti fizički ili onlajn sastanak, i dalje je važan alat za održavanje kvalitetne komunikacije i motivacije za svo osoblje. Ovo je posebno zgodno kada vaš tim dostigne više od 50 zaposlenih a većina njih radi od kuće. Trebalo bi da podelite kompanijske novosti kao što su uspešno završeni projekti, novodogovoreni projekti, pohvale za posebno istaknute zaposlene, važni datumi, edukativni programi za zaposlene, ili motivacijske poruke s vremena na vreme. Mogli bi da koristite običan imejl sa tekstom za ovo ali lepo dizajnirani newsletteri kreiraju srećniji ambijent jer će se vaše osoblje i zaposleni osećati vrednije i deo kompanije koja teži kvalitetu.

Još jedan savet!


Kao vlasnik malog biznisa, najbolje je početi sa jednim newsletterom mesečno (ili kvartalno ako vam je to komfornije i lakše za sprovođenje) i da počnete odatle. Na taj način izbegavate preopterećenje vas ili vašeg tima obavezom kreiranja sadržaja. Trebalo bi takođe da budete spremni na povećanu komunikaciju sa mušterijama jer bi primaoci vaših mejlova mogli da budu skloni da vas pozovu da bi vas pitali u vezi sa dobijenim informacijama ili specijalnim ponudama koje ste izneli u vašem newsletteru.

U svetu u kojem izgleda da se svakog meseca pojavljuje nova forma društvenih mreža, može da izgleda kao da imejl newsletteri nisu tako bitni kao nekada. Ovo je velika greška jer je slanje mesečnog newslettera još uvek veoma korisno za vaš biznis. U nastavku smo istakli nekoliko razloga zašto.

Imejl marketing pomaže rastu vašeg poslovanja


Prema eMarketaru, preko 80 odsto marketara kaže da je imejl marketing najbolji alat za pridobijanje mušterija. Imejl newsletter je jednostavan način da ostane na pameti svakome u vašoj bazi kontakta.

Imejl je efikasniji nego Fejsbuk


Studija koju je sproveo Forester otkrila je da su ljudi dvaput više spremniji da se prijave na vašu mejling listu nego da komuniciraju sa vama preko Fejsbuka. Tako da ako imate imejl prijave, bolje da imate nešto važno da im pošaljete, zar ne? Imejl newsletter je upravo vrsta sadržaja koju bi neko očekivao kada se prijavi na vašu imejl listu.

Imejl dopire do publike sa mobilnim telefonima


Studija Pew Research centra otkrila je da 88% korisnika pametnih telefona aktivno proverava imejl na svojim telefonima. Imejl newsletter koji je prilagođen za mobilne biće viđen i pročitan kad god klijent poželi, što vam daje mnogo više pristupa njima.

Kontaktirajte Spektrum kooperativu na imejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon: 062/234-251 kako bismo zajedno ustanovili kako možemo da pomognemo vašem poslovanju. Nudimo vam imejl marketing (izradu newslettera) zasnovan na uspešnoj marketinškoj strategiji i na razumevanju vaše ciljne publike.

Zajedno sa vama stvaramo budućnost vašeg poslovanja!

vaša Spektrum kooperativa!

Mi smo profesionalna konsultantska, marketinška, programerska i SEO agencija koja unapređuje poslovanje svojih klijenata.

UNAPREĐUJEMO VAŠE POSLOVANJE!

www.spektrum.rs
kontakt@spektrum.rs
062234251
Viber/WhatsApp:+38162234251