10 razloga zašto sajt

treba biti glavni poslovni prioritet za preduzeće

sajt glavni poslovni prioritet
i-mejl
telefon

10 razloga zašto sajt treba biti glavni poslovni prioritet za preduzeće


Prisutnost na internetu je veoma bitna odlika savremenog marketinga i poslovanja. Ako želite da kao vlasnik preduzeća veliki broj ljudi sazna za vaše proizvode, najefikasnije je da imate sajt. U digitalnoj eri, potrošači očekuju da preduzeća budu prisutna na internetu čime im je olakšana kupovina proizvoda i usluga. Bez obzira na veličinu preduzeća ili delatnost, sajt vaše kompanije pomoći će vam da postignete poslovni uspeh tako što ćete povećavati i poboljšavati svest o brendu, stopu konverzije i potencijal prodaje i prihoda.

Ako još uvek niste uvereni u prednosti sajta navešćemo vam 10 razloga zašto vaš sajt treba biti glavni poslovni prioritet, i o kojima svaka kvalitetna izrada sajta treba da vodi računa:

sajt glavni poslovni prioritet

Kompanije bez sajta gube posao


Savremeni potrošač očekuje da preduzeće ima svoj sajt. Vaš sajt je ključni marketinški alat koji se koristi za promociju vašeg poslovanja i povećanja prodaje. Prema marketinškim stručnjacima, mnogi potrošači smatraju kompaniju, koja nema svoj sajt, manje profesionalnom i čak 30% potrošača neće kupovati od preduzeća koja nemaju svoj sajt. Ovaj podatak pokazuje da sve kompanije treba da imaju svoj sajt, ako žele da ostanu konkurenti u savremenom poslovnom svetu.

Recenzija - dokaz o kvalitetu vaših proizvoda/usluga


Jedna od aktivnosti potrošača pre kupovine proizvoda ili usluge jeste provera na internetu da bi utvrdili da li su ti proizvodi/usluge vredni kupovine ili ne. Pametni potrošači traže recenzije o proizvodima na internetu kako bi bili sigurni u njegov kvalitet pre kupovine. Recenzije mogu biti i dobre i loše, u zavisnosti od utiska vaših kupaca. Vaše klijente može zamoliti da ostave komentare o vašem preduzeću koje možete postaviti na odredišnu stranicu vašeg sajta. Dakle, budući posetioci vašeg sajta neće morati da troše vreme tražeći recenzije vaših proizvoda na internetu, jer će ih pronaći sve na jednom mestu na vašem sajtu.

Potrošači procenjuju kompanije na osnovu dizajna sajta


Nedavno istraživanje je otkrilo da čak 75% korisnika procenjuje kredibilitet kompanije na osnovu dizajna sajta. Potrošači obično smatraju da su kompanije, sa visokokvalitetnim sajtom, profesionalnije, verodostojnije i poverljivije, dok će kompanije sa niskokvalitetnim sajtom verovatno imati manje stope konverzije i manju preglednost, što će imati očigledan negativan uticaj na prodaju i profit preduzeća.

Problemi sa sajtovima kao što su sporo učitavanje stranice i nekvalitetan sadržaj mogu naštetiti imidžu brenda (pročitajte zašto je važna brzina sajta po pitanju SEO optimizacije). Srećom, imate mogućnost da poboljšate digitalne performanse svog sajta koristeći rešenja naše specijalizovane programerske firme Spektrum kooperativa.

Vaš sajt će uticati na povećanje prodaje


Razlozi zbog kojih bi prisutnost na internetu danas trebala biti prioritet za svako poslovanje su jasni. Pristup internetu je presudan za kompanije da shvate da poslovni ciljevi moraju uvek zadovoljiti potrebe korisnika. Posvećenost vašem sajtu daje korisnicima do znanja da vam je zaista stalo do njihovih potreba. Štaviše, sajt može biti dobro rangiran na pretraživačima (da bude prvi na Guglu), što povećava posećenost sajta i značajno pomaže u povećanju prodaje. Mnoge firme koje su dobro pozicionirane na Guglu, nemaju potrebu za marketinškim odeljenjem, jer ih klijenti pronalaze direktno preko pretraga njihovih usluga. Kreiranje sadržaja za vaš profesionalni sajt trebalo bi da vam pomogne da uspostavite kredibilitet, privučete nove kupce i poboljšate poslovanje.

Treba imati na umu da vaš sajt čini vaše poslovanje dostupnim 24/7, što znači da kupci mogu da kupuju u bilo kom trenutku, da čak i kada niste dostupni na internetu možete pružiti usluge klijentima iz različitih delova sveta. Na primer, čak i ako se nalazite na zapadnoj strani sveta i imate kupce sa istoka, oni neće morati da doputuju do vas samo da bi kupili vaše proizvode.

Dakle, pomoću sajta možete zaraditi i nakon redovnog radnog vremena i dok spavate, ukoliko je neko odlučio da tad proveri i kupi vaše proizvode - za šta služi vaša internet prodavnica.

Vaš sajt bi trebalo dugoročno da vam uštedi novac


Ukoliko tek razmišljate o pokretanju posla, treba imati na umu da ćete novac potrošiti na nekoliko stvari koje su vam potrebne. Moraćete da razmislite o raznim faktorima pri izgradnji vaše kancelarije – odabir lokacije, unajmljivanje radnika, građevinski materijal i slično. Međutim, ukoliko odlučite da posao obavljate putem sajta, a ne iz kancelarije, na ovaj način ćete uštedeti novac. Jedino na šta ćete morati da trošite novac jeste održavanje sajta, što je praktičnije od održavanja same kancelarije.

Dizajn sajta vam može delovati skupo, ali svakako vredi uložiti u njega kada se uzmu u obzir dugoročne koristi. Sajt vam omogućava da brzo i lako promenite svoj sadržaj. Ovo je daleko isplativije u odnosu na tradicionalne načine oglašavanja i marketinga.

Poboljšajte reputaciju svog brenda


Dostupnost na internetu prilika je za svako preduzeće da stvori pozitivan uticaj, promoviše svoj brend i poveća lojalnost svojih kupaca. Preduzeća koja su dostupna na internetu u današnjem svetu se doživljavaju pozitivnije – društvena i korporativna odgovornost su koncepti koje ljudi cene. Kao što je prikazano u Forbsovoj studiji u novembru 2018. godine, društvena odgovornost preduzeća je ključna strategija za preduzeća da povećaju lojalnost svojih kupaca. Prema pomenutoj studiji, od 1.000 Amerikanaca, 88% je reklo da bi više bili lojalni poslu koji se zalaže za socijalna pitanja, dok je 92% reklo da sigurno veruje preduzećima koja se zalažu za socijalna pitanja.

Povoljnije oglašavanje


Radio, TV i oglasi u novinama primarni su način da kompanije i vlasnici preduzeća promovišu svoje proizvode i usluge. Problem ovakve vrste oglašavanja jeste što samo ograničen broj ljudi može saznati za vaš proizvod. Budući da oglašavanje na TV-u, radiju, novinama i brošurama može biti skupo, proizvodi i usluge koje nudite mogu se promovisati i na drugi način – pomoću društvenih mreža, sajta ili bloga. Ovo je posebno idealno ako tek započinjete posao, a nemate veliki fond, jer vam je prioritet trošenje novca na vaše proizvode. S druge strane, vaš sajt možete dizajnirati prema vašoj želji i onome čime se vaše preduzeće bavi. Takođe, možete promovisati svoje proizvode/usluge koristeći slike i video zapise.

Uštedite vreme


Kada imate preduzeće, vaša pažnja je usmerena na vašu porodicu i na vaše preduzeće. Ukoliko je vaša kompanija naišla na nepredviđene probleme, velike su šanse da ćete vašu kancelariju morati da posećujete svaki dan, što može rezultirati kraćim vremenom za vas i vaše porodične odnose. S druge strane, imati sajt za svoje poslovanje znači rešavati problem kompanije čak i kada ste kod kuće i odvajanje više vremena za sebe i svoju porodicu.

Potencijalna pretnja konkurentima


Konkurencije su svuda, posebno u poslu. Činjenica da vaš konkurent ima reklamu, predstavlja njegovu prednost u prodaji. Isto važi i za sajt preduzeća. Možete predstavljati potencijalnu pretnju svojim konkurentima ako imate uticaj na internetu putem svog sajta. Na ovaj način možete doći do velikog broja potrošača, što je velika prednost ako se vaši konkurenti odluče da ne naprave sopstveni sajt.

Još jedna bitna stvar jeste da ćete imati više kupaca. Budući da su ljudi skloniji korišćenju interneta, postoji velika mogućnost da ćete dosegnuti do hiljade ljudi koji bi mogli da saznaju za vaše proizvode/usluge i postanu vaši potencijalni kupci.

Poslovna legitimnost


Ako imate preduzeće koje je prisutno na internetu, morate da navedete svoje kontakt podatke, kao što su broj i i-mejl. Umesto da ostavljate podate vašeg preduzeća samo na društvenim mrežama, mnogo je poželjnije da napravite sajt preduzeća. Na ovaj način ćete steći poverenje kupaca i imaćete isti kredibilitet koji ima preduzeće sa stvarnom fizičkom adresom.

Da rezimiramo, svakom savremenom preduzeću je potreban sajt da bi ostalo konkurentno u svetu digitalnog poslovanja. Srećom, dizajniranje sajta sada je lakše nego ikad i postoji puno načina da unapredite digitalne performanse vašeg sajta i tako poboljšate korisničko iskustvo. Sve kompanije, bez obzira na veličinu ili industriju, trebalo bi da smatraju da je njihov sajt ključni poslovni prioritet.

Kontaktirajte nas danas putem i-mejla: kontakt@spektrum.rs ili telefona: 062/234-251 da biste saznali kako možemo da pomognemo vašem preduzeću radi poboljšanja poslovanja.

Zajedno sa vama stvaramo budućnost vašeg poslovanja!

vaša Spektrum kooperativa!

kontaktirajte nas

Mi smo profesionalni tim u oblasti web i grafičkog dizajna, softverskog razvoja i marketinga. Imamo inovativna, atraktivna i brza rešenja za vašu upečatljivu internet prezentaciju. Kontaktirajte nas za pomoć u bilo kojoj fazi vašeg projekta.

www.spektrum.rs
kontakt@spektrum.rs
062234251
Viber/WhatsApp:+38162234251