Vođenje bloga

- uređivanje, održavanje i pisanje bloga -

vođenje bloga
i-mejl
telefon

Vođenje bloga - uređivanje, održavanje i pisanje bloga


Vođenje bloga je vid digitalnog marketinga, koji omogućava značajnu promociju vašeg poslovanja. Bilo da imate malo, srednje ili veliko preduzeće, mi nudimo uslugu vođenja bloga vašeg poslovanja, što vam omogućava da se istaknete na tržištu, i da istovremeno ostanete u kontaktu sa vašim klijentima, koji će putem bloga imati prilike da prate objave koje su u vezi sa vašom ponudom i uslugama.

Preduzeća se češće okreću od tradicionalnog oglašavanja putem TV-a ili radija, i okreću se digitalnom marketingu. Blog se ističe kao vodeći na internetu, jer se oglašavanje putem bloga smatra najefikasnijim!

vođenje bloga

Za uspešno poslovanje neophodno je ostvarivati komunikaciju sa klijentima, čije kritike je potrebno uvažiti radi poboljšanja proizvoda i usluga koje nudite. Vođenje blogova će vam pomoći da ostvarite lični kontakt sa potencijalnim klijentima, što doprinosi izgradnji vaše lojalnosti.

Ukoliko želite stručnost u obaveštavanju klijenata o vašem poslovanju, kontaktirajte nas. Spektrum kooperativa nudi uslugu vođenja blogova vašeg preduzeća, što će vam omogućiti da poboljšate poslovanje. Možete nas kontaktirati na i-mejl: kontakt@spektrum.rs ili na telefon 062/234-251.

Uređivanje Bloga


Ukoliko ste novo preduzeće ili želite veći uspeh, vođenje blogova će zasigurno unaprediti vaše poslovanje. Čak 30% potrošača, koji koriste internet, smatra da je blog drugi najuticajniji faktor kada je u pitanju kupovina! Redovnim objavljivanjem blogova izveštavate klijente o novim idejama, uslugama ili proizvodima koje nudite.

Osnovni razlozi koji utiču na preduzeća da kreiraju svoje poslovne blogove jesu:

1. Poboljšanje poslovanja, što doprinosi boljem rangiranju na tržištu;
2. Blagovremeno obaveštavanje vaših klijenata o relevantnim informacijama;
3. Ostvarivanje interakcije sa klijentima i poboljšanje ličnog kontakta;
4. Izgradnja lojalnosti;
5. Najbrže informisanje klijenata u vezi vaših usluga ili proizvoda koje nudite
6. 70% potrošača nauči o vašoj kompaniji putem bloga.

Vođenje blogova daje značajne prednosti, a to se postiže prilikom pisanja o bitnim informacijama vašeg poslovanja, kao što su: zanimljive novine iz oblasti vašeg poslovanja, akcije i popusti koje nudite klijentima, informisanje o vašoj firmi, i sl. Prednost pisanja poslovnih blogova omogućava deljenje informacija na društvenim mrežama ili linkovanje ka drugim sajtovima čime se obezbeđuje veća preglednost. Ovaj način pokazuje kvalitetno vođenje poslovnih blogova.

Vođenje poslovnog bloga se pokazalo kao najisplativiji način za promovisanje sajta, što će neminovno unaprediti vaše poslovanje, a time ćete se uspostaviti i kao vodeći autoritet u industirji. Visokokvalitetni sadržaji na vašem sajtu održavaju dugoročnu preglednost čime obezbeđujete bolju poziciju vašeg sajta na Gugl pretraživaču.

Obrada teksta je neophodna kako bi ste imali uspešno napisan blog. Posle napisanog teksta, sprovodi se lektura i korektura. Pravilno napisan tekst podrazumeva ispravljanje slovnih i znakovnih grešaka ili slučajne greške nastale prilikom kucanja teksta.

Smisao i adekvatnost teksta postižu se pažljivim lektorskim radom. Ukoliko želite da vaši tekstovi precizno i adekvatno istaknu opis vaših usluga, možete se obratiti našem stručnom timu lektora sa višegodišnjim iskustvom u radu. Težimo ka isticanju ključnih detalja radi kvalitetnijeg promovisanja vašeg posla. Napominjemo da su tekstovi originalni i da ne pribegavamo opciji kopiranja sa drugih sajtova. Ukoliko ste okupirani poslom, kupcima, slanjem mejlova i nemate dovoljno vremena za pisanje poslovnog bloga, možete nas kontaktirati. Zasigurno ćemo vam obezbediti kvalitet i jedinstvenost tekstova.

Kada ste shvatili smisao bloga, zapitajte se koliko bi samo vođenje bloga doprinelo vašem poslovanju. Kompanije sa više od 51 članka na blogu, obezbeđuju prosečnu mesečnu nadoknadu od 77%. Čak 40% ljudi želi biti obavešteno putem e-pošte svaki put kada blog doda novi post. Mnogima posao iziskuje dosta vremena, i u nemogućnosti su da blagovremeno saznaju najnovije informacije u vezi određenog poslovanja. Obaveštenje putem mejla omogućava klijentima da među prvima pročitaju vaš blog i saznaju nove i aktuelne ponude koje pružate.

Ukoliko se ipak odlučite za samostalno vođenje bloga, možemo vam predložiti sledeće smernice koje će obezbediti kvalitet vašeg pisanja.

Pre nego što krenete pisati, uvek jasno osmislite šta želite istaći uvodom, razradom i zaključkom, odnosno, koja je svrha vašeg bloga?

U uvodnom delu jasno nagovestite šta nudite, da biste u razradi dodatno obrazložili opis vaših usluga, određenu specifičnost u vezi proizvoda, isticanje akcijskog popusta i sl. Na samom početku uvoda privucite pažnju klijenta onime što nudite. Jasnost, ubedljivost i preciznost omogući će čitaocu da verno isprati vaš tekst do samog zaključka. Određenje reči koje želite da istaknete možete podebljati, iskositi ili samo podvući. Na taj način klijent će jasno uvideti pojam i svrhu pisanja teksta. Birajte reči koje nisu stilski bogate i koje ne otežavaju shvatanje. Ukoliko možete izostaviti određenu reč iz konteksta, onda to i uradite. Na jednostavan i razumljiv način objasnite kupcima svrhu vašeg blogovanja, a istovremeno im zadržite pažnju.

Nikada ne potcenjujte moć dobrog naslova. Prvo na šta čitalac obrati pažnju jeste naslov. Izdvojte ključnu reč vašeg bloga, koju ćete istaći upotrebom akcijskog glagola ili pitanjem kako biste privukli čitaočevu pažnju.

Pisanje poslovnog bloga u potpunosti se razlikuje od ličnog bloga. Izbegavajte pisanje o vama. Uvek imajte na umu da su ljudi za koje pišete vaši potencijalni kupci, zato pišite za njih. Vaši blogovi vi trebalo dati odgovore na sva potencijalna pitanja i da pruže uvid u vaše poslovanje.

Veoma je bitan odabir slika, ilustracija, grafikona koje će te prikazati u tekstu. Isticanje slika pokazalo se kao najpraktičnije u privlačenju pažnje klijenata. Trudite se da slike jasno predstavljaju smisao vašeg poslovanja. Dok grafikone koristite u neophodnim situacijama kada želite istaći relevantne podatke vašeg poslovanja. U tabelama uvek markirajte/označite bitne podatke koje želite klijentima da stavite do znanja.

Blogovanje podrazumeva redovno ažuriranje tekstova o vašem poslovanju, te je stoga bitno da usavršite sistem brzog kucanja ili pisanja. Brzina i kvalitet teksta će vam zasigurno obezbediti uspeh u blogovanju.

Ukoliko želite da dodatno reklamirate vaš blog, možete ga podeliti na društvenim mrežama, ili na starim stranicama vašeg sajta dodajući link koji će vas uputiti ka vašem novom blogu. Usredsredite se na stvaranje visokokvalitetnog sadržaja, na to šta je potrebno vašim kupcima i šta možete da im pružite.

Imajte na umu da uvek možete kontaktirati Spektrum kooperativu, programersku i Seo firmu, koje vam stoje na raspolaganju pri angažovanju za vođenje blogova. Našim klijentima nudimo širok spektar usluga s ciljem da poboljšamo vaše poslovanje, a što će vam omogućiti i vodeće mesto na tržištu. Za više informacija, možete nas kontaktirati putem i-mejla: kontakt@spektrum.rs ili na broj telefona: 062/234-251. Angažujte nas kako biste povećali preglednost svog sajta i obezbedili uspeh vašeg preduzeća.

Zašto najuspešnije kompanije pišu blogove?

Uspešan blog za kompaniju zahteva vreme i trud da se napiše, ali kada napišete visokokvalitetan sadržaj koji je vredan za vaše kupce, značajno ćete povećati proces prodaje i poboljšaćete vaš brend.

Kontaktirajte nas kako bismo vam omogućili istaknutije mesto na tržištu poslovanja!

Da bismo ugovorili saradnju i održavanje bloga, kontaktirajte nas na telefon 062234251 ili na i-mejl kontakt@spektrum.rs

Zajedno sa vama stvaramo budućnost vašeg poslovanja!

vaša Spektrum kooperativa!

kontaktirajte nas

Mi smo profesionalni tim u oblasti web i grafičkog dizajna, softverskog razvoja i marketinga. Imamo inovativna, atraktivna i brza rešenja za vašu upečatljivu internet prezentaciju. Kontaktirajte nas za pomoć u bilo kojoj fazi vašeg projekta.

www.spektrum.rs
kontakt@spektrum.rs
062234251
Viber/WhatsApp:+38162234251